terça-feira, 24 de janeiro de 2012

De volta ao scrapbooking ::: Back to Scrapbooking

Há algum tempo que não me dedicava a projectos de scrapbooking puros. E o curioso é que depois de deitar mãos á obra, percebi o quanto sentia falta desta arte. Desenvolvi este gatefold mini álbum para um workshop que dei na 512 Ideias e queria partilhar com vocês todos os pormenores do interior. Acho que ficou muito suave e estou ansiosa por ter uns minutos livres para o preencher com fotografias que completem esta obra! Assim sendo, aqui fica uma homenagem aos meus amigos!

It has been a while since I dedicated myself to "pure" scrapbook projects. And the funny thing is that after I started I realized how much I missed doing it. I developed this gatefold mini album for a workshop I gave at 512 Ideias and I wanted to share with you all the details on the inside of it. I believe it turned out really nice and I can't wait to have a spare time to fill it with the photos that will for sure complete this masterpiece! That said, here is a tribute to My Friends!


 Great friends are hard to find, difficult to leave and hard to forget.
 Good friends are worth holding on too.
 Wherever you go it is your friends who make your world.
 Life is nothing without friendship.

 Friends have a way of speaking without words.
 With a friend at your side, no road seems too long.
 Make new friends but keep the old.One is silver, the other is gold.
 P.S. Tenho de agradecer à minha amiga Leonor por me ter oferecido um delicioso calendário no princípio de 2011 onde estavam estas lindas frases sobre a amizade!

P.S. I have to thank my friend Leonor for giving me a calendar, in the beginning of 2011, that had these beautiful quotes about friendship!

1 comentário:

  1. Muito giro! Parabéns! Qual é o die-cut utilizado para fazer o coração da capa? E o das molduras quadradas? Gostava de tentar fazer um álbum do género para oferecer a uma das minhas (G)OLD friends. :)
    Patrícia

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...