quarta-feira, 18 de maio de 2011

From scraps...

Quando comecei a trabalhar nas minhas costuras hoje, o dia estava lindo. Pensei mesmo que mal terminasse o trabalho conseguiria tirar umas lindas fotografias no jardim. Mas enganei-me! Chove a cântaros por isso tive de me contentar com a janela da minha cozinha!

When I began  working in my sewing this morning it was a beautiful day. I really thought that when I finished I would be able to take some pictures in the garden. But I was wrong! It's raining cats and dogs so I had to settle for my kitchen window.
Enquanto fazia uma arrumação na minha gaveta dos tecidos, descobri vários pedacinhos desta colecção de tecidos do Riley Blake com desenhos de uma antiga colecção de papéis da My Mind's Eye. Já tinha feito vários trabalhos com esta linha mas claro ficam sempre uns restinhos por usar!

While I was storing away some fabrics, I discovered several scraps from a Riley Blake fabric colection that used the design from a scrapbook paper line from My Mind's Eye. I made several things with these fabrics but there are always scraps that are left behind!
Por isso deitei mãos ao trabalho e consegui fazer 3 saquinhos de compras. Não sei a quê nem a quem se destinam mas fiquei muito contente em ter libertado espaço nas minhas gavetas e de ter finalmente alguma coisa feita ainda sem destino!

So I decided to get working and made 3 shopping bags. I don't know for whom or what they are for but I am very happy to not only have some free space in my drawers but also for having something done that, for now, doesn't have a destination!

1 comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...